Kategorie
 
 
 
 
 

Reklamace

 

V případě, že zboží, které jste od nás dostali, je poškozené nebo nefunkční, postupujte podle tohoto reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsané v obchodních podmínkách.

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány na posouzení ihned po zjištění závady, musí byť čisté s náležitými doklady a popisem závady, případně s označeným místem závady.

Po přijetí reklamace vám prostřednictvím emailu zašleme potvrzení o přijetí reklamace, které bude kromě obecných informací o Prodávajícím a kontaktních údajích obsahovat informace o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co bylo obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení požadujete a vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Prodávající. rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle jak 30 dní ode dne uplatnění reklamace. O výsledku reklamace bude kupující informovaný v této lhůtě e-mailem nebo telefonicky a zároveň mu bude prostřednictvím e-mailu, resp. kurýrem spolu se zbožím doručena kopie reklamačního protokolu, , ve kterém bude mimo jiné uvedeno potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Reklamaci spotřebitel uplatňuje vyplněním reklamačního formuláře, který je umístěn níže na spodku této stránky. Zboží zaslané na dobírku  prodávající nepřebírá.

Pokud o reklamaci nerozhodneme ve lhůtě 30 dnů ode dne jejího uplatnění, máte právo odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

 

Jak postupovat při reklamacích

  1. pošlete nám email na info@myaustria.cz
  2. vyfoťte produkt s vadami (maximálně 4 fotky) a připojte fotografie k emailu
  3. doplňte stručný popis reklamace
  4. nezapomeňte na kontaktní údaje, včetně telefonního čísla pro co nejrychlejší vyřízení reklamace
 

 

Budeme Vás neprodleně telefonicky kontaktovat a po schválení reklamace Vám objednáme převzetí reklamovaného zboží kurýrem u Vás doma.  

 

Upozornění: Zboží, které chcete reklamovat, nezasílejte na adresu sídla prodávajícího a ani neposílejte zboží poštou na dobírku. Pokud Vám schválíme reklamaci, pro zboží zašleme externího kurýra, dopravce, který osobně od Vás převezme vrácené zboží. Náklady na vyzvednutí zboží na reklamaci nese prodávající.

 

Osobní převzetí zásilky

Zásilka, která bude osobně převzata, musí být kompletní (včetně příslušenství a případné dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Vždy prosím použijte balíci papír či karton, tak aby se zabránilo během přepravy polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů.


Zboží je z hygienických důvodů na reklamaci přijato jen čisté. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, než je zákonná, je uvedená na zboží v popisu produktu. Při zamítnutých a neoprávněných reklamacích mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně telefonicky. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze