Kategorie
 
 
 
 
 

Obchodní podmínky

obchodní společnost Austria Point, s. r. o.
se sídlem Na Pántoch 18, 831 06  Bratislava, Slovenská republika
identifikační číslo: 50337939
zapsaná v obchodním rejstříku Městský soud Bratislava III
na prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.myaustria.cz

 

  1. Základní pojmy a zákonné ukotvení
  2. Zodpovědná osoba a kontakt
  3. O registraci
  4. Přijetí a vybavení objednávky, kupní smlouva
  5. Stornování objednávky
  6. Platba za zboží
  7. Doručení a dodací podmínky
  8. Cena a typ dopravy
  9. Záruka
  10. Rozpor s kupní smlouvou a právo spotřebitele odstoupit od smlouvy
  11. Vrácení zboží
  12. Reklamace
  13. Zodpovědnost
  14. Informace o alternativním řešení sporů
  15. Recenze

na začátek


1. Základní pojmy a zákonné ukotvení

„Web“ je internetová stránka přístupná na adrese www.myaustria.cz, na které je provozován internetový obchod (eshop) Prodávajícího.
"Zboží” je spotřební zboží, které je prodáváno přes Web..
“Prodávající” je společnost Austria Point, s. r. o, se sídlem Na Pántoch 18, 83106  Bratislava, IČO: 50337939, zapsaná v OR Městský soud Bratislava III, oddíl: Sro, vložka číslo: 11571 / B.
„Spotřebiteľ“ je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Prodávajícím nebo s ním jinak jedná.- .
kupující“ je osoba, která činí vůči Prodávajícímu úkony směřující k uzavření kupní smlouvy o prodeji Zboží, nebo která takovou smlouvu s Prodávajícím uzavřela.

Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi Prodávajícím na jedné straně a kupujícím na straně druhé při koupi Zboží a platí pro všechny závazkové vztahy mezi Prodávajícím a kupujícím. Tyto obchodní podmínky se aplikují na daný vztah vždy ve svém znění platném ke dni uzavření závazkového vztahu. Prodávající je oprávněn tyto podmínky kdykoliv změnit nebo doplnit. Za podmínek § 1799 a 1800 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění (dále jen „NOZ“) platí tyto obchodní podmínky i pro závazkové vztahy mezi Prodávajícím a Spotřebitelem, a to do takové míry do jaké neodporují kogentním zákonným ustanovením.

na začátek

2. Zodpovědná osoba a kontakt

Jednatel Prodávajícího: Mgr. Branislav Lipan,

Adresa pro doručování elektronické pošty: info@myaustria.cz

na začátek

3. O registraci

"Prodávající prohlašuje, že všechna data získaná při registraci na Webu slouží pouze pro účely identifikace při nákupu v e-shopu Webu a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity.“

Objednávky je možné uskutečnit po registraci zákazníka na Webu nebo bez registrace.
Objednat zboží můžete prostřednictvím webu, emailem (kontaktní email je info@myaustria.cz) nebo na zákaznickém CETE (Zendesk) umístěném vpravo dole na Webu.

V e-shopu doporučujeme nakupovat jako registrovaný zákazník, registrace přináší následující uživatelské výhody.
Jako registrovaný zákazník po přihlášení do e-shopu můžete:

  • měnit osobní údaje,
  • prohlížet historii minulých objednávek,
  • vytvářet seznam zboží,
  • nastavovat odebírání novinek,

 
Pokud jste si zvolili zasílání nabídkových e-mailů z e-shopu Webu informujeme Vás, že budou zasílány v počtu maximálně 1x týdně. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit po přihlášení do svého účtu v eshopu Webu.

na začátek

4. Přijetí a vybavení objednávky, kupní smlouva

O přijetí objednávky jste automaticky informováni e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta Zboží, v případě že konkrétní Zboží nebylo v době nákupu na skladě. U každé položky je zobrazeno, zda je Zboží skladem nebo ne. Pokud Zboží není na skladě, nebo na skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.
Objednávka kupujícího učiněná vyplněním a následným odesláním objednávkového formuláře na Webu, nebo jakoukoliv jinou shora uvedenou formou, je návrhem na uzavření kupní smlouvy s Prodávajícím a samotná kupní smlouva je uzavřena až závazným potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího. Od tohoto momentu mezi kupujícím a Prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem samotným uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit, zároveň budou tyto obchodní podmínky zaslány kupujícímu e-mailem v podobě pdf souboru spolu s potvrzením objednávky. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy na dodání Zboží.

Nabídky ze strany Prodávajícího uvedené na Webu nebo kdekoliv jinde jsou nezávazné, pokud nevyplývá z nabídky výslovně, že a v jaké míře je závazná. I pokud je nabídka závazná, je odvolatelná, není-li v ní uvedeno něco jiného nebo nevyplývá-li to jednoznačně z okolností. Údaje uvedené na Webu a rovněž údaje uváděné v katalozích a jiných podkladech Prodávajícího týkající se Zboží jsou pouze přibližnými údaji, a pokud není sjednáno něco jiného, lze se od nich odchýlit v rozsahu, který se významně nepříčí účelu užití Zboží. Změny zřejmých chyb, nesprávností a omylů zůstávají Prodávajícímu vyhrazeny.

Prodávající vylučuje možnost přijetí jeho nabídky kupujícím s dodatkem nebo odchylkou.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: Zboží se již nevyrábí případně nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, Prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet a k uzavření kupní smlouvy nedojde.
Všechny objednávky učiněné kupujícím jsou pro něj závazné.  Objednávku lze zrušit (stornovat) pouze před expedicí Zboží. Detaily zrušení jsou popsány níže v bodu 5. "Stornování objednávky". V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí a bude expedována, bude po kupujícím požadováno uhrazení nákladů v souvislosti s expedicí Zboží.   

na začátek

5. Stornování objednávky

Kupující má právo zrušit (stornovat) objednávku pouze před zasláním Zboží k dopravci. Stornování je možné emailem: info@myaustria.cz. Při zrušení objednávky emailem Vám doporučujeme mít pro rychlost vyřízení uvést číslo objednávky.

na začátek

6. Platba za zboží

Ceny Zboží jsou uvedeny na Webu, a to včetně DPH a všech ostatních daní a poplatků. Prodávající si vyhrazuje právo ceny Zboží kdykoliv změnit. Ceny nezahrnují náklady na dopravu. Informace o nákladech na dopravu jsou uvedeny vždy nejpozději před učiněním objednávky.

Cena Zboží je v případě osobního odběru Zboží nebo v případě platby na dobírku splatná na místě oproti předání Zboží. V ostatních případech je cena Zboží splatná předem prostřednictvím bankovního převodu, nebo platební kartou prostřednictvím zabezpečené elektronické platební brány, a to současně s odesláním objednávky kupujícím.

Cena Zboží je uhrazena okamžikem připsání částky na účet Prodávajícího. Pokud kupující nepoužije identifikátor platby určený Prodávajícím, prodlužují se veškeré lhůty pro plnění o dobu přiměřenou pro identifikaci došlé platby.

Podle zákona o evidenci tržeb je Prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Přijímáme platby za zboží pomocí bezhotovostního a hotovostního platebního styku. Přijímáme okamžité platby platební kartou prostřednictvím služby Besteron. Přijímáme platby v hotovosti při převzetí zboží po dopravě k zákazníkovi, nebo na výdejním místě externí doručovací společnosti v případě osobního odběru zboží po jeho uložení.
 
Způsob úhrady lze při vytváření objednávky vybrat až po výběru typu dopravy.

Způsoby úhrady kupní ceny Zboží jsou následovné:

  1. platba platební kartou/bankovním převodem online - Besteron: při výběru této možnosti budete na konci objednávky přesměrováni do zabezpečeného online formuláře, kde zadáte číslo platební karty (12 místné, datum expirace a CV číslo ze zadní strany karty). Zboží budeme expedovat po potvrzení úhrady. Poplatek za použití platební brány Besteron je 0 Kč
  2. platba hotovostí na dobírku - objednané zboží Vám zašleme kurýrem nebo na výdejní místo a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti. Poplatek za platbu na dobírku je 39 Kč včetně DPH.

 

Bezpečnost: Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovanou karetními asociacemi. Všechny interní informace (hesla, jména, operace) jsou šifrována.

 

V případě poskytnutí slevy uvádíme u Zboží rovněž informaci o nejnižší ceně Zboží, za kterou jsme jej nabízeli a prodávali:

  1. v době 30 dnů před poskytnutím slevy,  nebo
  2. od okamžiku kdy jsme Zboží začali nabízet a prodávat do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je Zboží v prodeji méně než 30 dnů, nebo
  3. v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, pokud zvyšujeme slevu postupně.

na začátek

7. Doručení a dodací podmínky

Kupující je oprávněn v objednávce vybrat jeden z nabízených způsobů dodání Zboží. Zboží z objednávky vytvořené do 12:00 doručujeme následující pracovní den, pokud nebyl zvolen osobní odběr na odběrném místě. Zavazujeme se dodat Zboží nejpozději do 30 dnů.
Pokud Prodávající nedodrží lhůtu pro dodání Zboží, kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího v případě nedodržení dodání zboží do 30 dnů a nabídne poskytnutí náhradního plnění v podobné kvalitě a ceně. Kupující je vždy při potvrzení objednávky informován o předpokládané délce dodací lhůty a to e-mailem, případně telefonicky.

Kupující je povinen při převzetí zboží od kurýra nebo při osobním převzetí z úložného místa vizuálně zkontrolovat nepoškozený stav balení Zboží. Daňový doklad (faktura) a záruční list (pokud je součástí balení) jsou zasílány elektronicky na email uvedený v objednávce. Reklamaci obalu zásilky poškozeného dopravou musí kupující uplatnit okamžitě, tedy hned při přebírání tj. sepíše protokol s kurýrem. Reklamaci Zboží poškozeného dopravou (poškozený je obsah zásilky) musí spotřebitel uplatnit do 3 pracovních dnů od převzetí a to zaslat fotky poškozeného zboží na info@myaustria.cz. V případě pokud Zboží nemůže být dodáno z důvodu vyšší moci, Prodávající neprodleně informuje zákazníka o důvodu nedodání Zboží a poskytne zákazníkovi náhradní plnění, nebo možnost odstoupit od kupní smlouvy (stornovat objednávku). V případě, že kupující odstoupí od kupní smlouvy z důvodů uvedených v tomto bodě obchodních podmínek, je Prodávající povinen vrátit kupujícímu již zaplacenou kupní cenu Zboží nebo její část, a to do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, výhradně převodem na účet uvedený zákazníkem.
Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné, tedy cena dopravy se nemění. Všechny zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

Počátek a běh dodacích lhůt je podmíněn řádným uzavřením kupní smlouvy, jakož i splněním všech povinností kupujícího, včetně zejména včasného uhrazení kupní ceny. Pokud některý z těchto předpokladů není splněn nebo pokud existují nejasnosti, za které odpovídá kupující, neběží dodací lhůta po dobu trvání uvedených překážek a o tuto dobu se dodací lhůta prodlužuje.

na začátek

8. Cena a typ dopravy 

Zboží doručujeme těmito společnostmi.

  1. Kurýrní společnost: Doprava kurýrem po České republice při hmotnosti balíku do 10 kg za 79 Kč včetně DPH, při hmotnosti balíku od 10 kg do 30 kg za 129 Kč včetně DPH a při hmotnosti balíku nad 30 kg za 149 Kč včetně DPH.
  2. Packeta - výdejní místa: více než 3.000 výdejních míst v České republice za 69 Kč  včetně DPH do hmotnosti balíku 4,5 kg. V případě hmotnosti nad 4,5 kg do 10 kg je cena dopravy 99 Kč včetně DPH.

Doprava zdarma: poštovné nehradíte, pokud jste udělali objednávku s celkovou sumou nad 2.500  Kč včetně DPH. V případě vytvoření více objednávek je možné sumu objednávek sčítat a získat tak bezplatné doručení. 
na začátek

9. Záruka

Záruční doba Zboží činí 24 měsíců, pokud není uvedeno u konkrétního produktu jinak a začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.

na začátek

10. Rozpor s kupní smlouvou a právo spotřebitele odstoupit od smlouvy  

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
 

Předpokladem vzniku nároků z vad předmětu dodávky je včasné oznámení těchto vad v souladu s těmito obchodními podmínkami a to, že vada existovala k okamžiku přechodu nebezpečí na předmětu dodávky na kupujícího. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Kupující je povinen předmět dodávky bez zbytečného odkladu po jeho dodání prohlédnout. Veškeré vady předmětu dodávky, jakož i dodání menšího či většího množství nebo jiného Zboží (dále jen „vady“), které mohly být při provedení prohlídky zjištěny, je třeba oznámit Prodávajícímu nejpozději do 3 pracovních dnů od dodání Zboží. Ostatní vady je třeba nahlásit bez zbytečného odkladu (nejpozději během 3 pracovních dnů) poté, co byly kupujícím zjištěny nebo co mohly být zjištěny při vynaložení péče řádného hospodáře.

 

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující, který je Spotřebitel, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje Prodávajícího a jakýkoliv způsobem, nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Upozorňujeme, že peníze nelze vrátit v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není možné (např. V mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, prodávající navíc započte své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží, tedy náklady na kurýra, který vrácené zboží osobně převzal z rukou kupujícího a doručil balík do skladu.

Specifické podmínky platí při reklamaci zboží podléhajícímu rychlé zkáze. Tento typ zboží byste měli vrátit nebo reklamovat neprodleně a to nejpozději následující den po koupi.

Kupující má rovněž právo odstoupit od smlouvy, pokud Prodávající uvedl nepřesné informace o slevě na předmětné Zboží.  

na začátek

11. Vrácení zboží

Zboží, které chcete vrátit, nezasílejte na adresu sídla Prodávajícího a ani neposílejte Zboží poštou na dobírku. Pro Zboží Vám zašleme externího kurýra, dopravce, který osobně od Vás převezme vrácené zboží.

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balicí papír či karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Peníze vám budou vráceny výhradně na bankovní účet a to obvykle do 5 pracovních dnů od obdržení zásilky, nejpozději pak do 30 dnů. Nezapomeňte zaslat emailem číslo účtu ve formátu IBAN, na který mě být zaslána vrácena částka za zboží. V případě vrácení zboží bude částka snížena o přepravní náklady. Toto snížení vrácené částky neplatí v případě reklamace zboží a jeho následného zasílání. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.

na začátek

12. Reklamace  

V případě, že zboží, které jste od nás dostali, je poškozené nebo nefunkční, postupujte podle tohoto článku obchodních podmínek a podle samostatného reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno výše v obchodních podmínkách.

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Po přijetí reklamace vám prostřednictvím emailu zašleme potvrzení o přijetí reklamace, které bude kromě obecných informací o Prodávajícím a kontaktních údajích obsahovat informace o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co bylo obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení požadujete a vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Prodávající. rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. O výsledku reklamace bude kupující informován bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem nebo telefonicky a zároveň mu bude prostřednictvím e-mailu, resp. kurýrem spolu se zbožím doručena kopie reklamačního protokolu, ve kterém bude mimo jiné uvedeno potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Reklamace spotřebitel uplatňuje vyplněním reklamačního formuláře, který je umístěn na tomto odkazu: https://www.myaustria.cz/reklamace-vraceni-zbozi/

Zboží zaslané na dobírku Prodávající nepřebírá.

Pokud o reklamaci nerozhodneme ve lhůtě 30 dnů ode dne jejího uplatnění, máte právo odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

 

Jak postupovat při reklamacích

Vyplníte reklamační formulář, který je umístěn na stránce www.myaustria.cz, vyfotíte produkt s vadami, připojíte fotky k formuláři a zašlete vyplněný formulář k nám stisknutím tlačítka "odeslat". Automaticky dostanete potvrzení, pokud vše bylo správně vyplněné.

Telefonicky si objednáte převzetí reklamovaného zboží u vás doma. Jakmile budete vědět, kdy a kde bude zásilku možné vyzvednout kurýrem, kontaktujte nás telefonicky a připravte si číslo objednávky.

Upozornění: Zboží, které chcete reklamovat, nezasílejte na adresu sídla Prodávajícího a ani neposílejte zboží poštou na dobírku. Po zboží Vám zašleme externího kurýra, dopravce, která osobně od Vás převezme vrácené zboží. Náklady na vyzvednutí zboží na reklamaci nese Prodávající.

Zásilka, která bude osobně převzata, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balicí papír či karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů.
 
Reklamační formulář se nachází na stránce www.myaustria.cz na lince https://www.myaustria.czreklamace-vraceni-zbozi/
Doporučujeme se řídít následovnými zásadami při jeho vyplňování.

 

  1. Vyplňte všechny požadované osobní údaje, aby byl proces vyřizování reklamace bez zdržování.
  2. S osobními údaji prosím uveďte číslo objednávky, dostali jste ho e-mailem.
  3. Přesně a konkrétně popište vadu Zboží a vyfoťte tuto vadu jako důkaz.
  4. Připojte k této reklamaci Vámi vytvořené fotografie chybného Zboží.

 

Zboží je z hygienických důvodů na reklamaci přijat jen čisté. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v popisu produktu. Při zamítnutých a neoprávněných reklamacích mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně telefonicky. Stejně jako pro dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

na začátek

13. Zodpovědnost 

Prodávající upozorňuje, že popisy produktů a informace o nich uvedené na stránce www.myaustria.cz mohou být nekompletní, případně věcně, technicky nebo typograficky chybné. Důvodem je přebírání informací ze zdrojů třetích stran nebo zdrojů v jazyce jiného státu. Na aktualizacích popisů produktů neustále pracujeme, opravy zapracováváme a informace na stránce mohou být upraveny bez předchozího upozornění. Upozorňujeme, že z tohoto důvodu nemůžeme ručit za bezchybnost publikovaného obsahu na Webu. Prodávající nenese vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé, mimořádné nebo jiné následné škody, způsobené použitím informací z jeho vlastních nebo odkazovaných webových stránek, včetně (ale ne výhradně) ušlého zisku, vynaložených nákladů, přerušení činnosti a dalších škod. Prodávající neposkytuje garance a záruky kromě záruk vyplývajících ze zákona a záruk, které nad rámec zákona poskytují dodavatelé výrobků a poskytovatelé služeb, které jsou nabízeny na Webu pokud je to u vybraných výrobků přesně specifikováno. Informace publikované na Webu nelze interpretovat jako prohlášení o vhodnosti výrobků a služeb pro některý konkrétní účel. Pokud takové prohlášení zákazník neobdržel od Prodávajícího v písemné podobě poté, co ho v případě pochybností kontaktoval. Pokud nastane případ chybně publikované prodejní ceny na Webu, může Prodávající opravit a tedy změnit cenu výrobku a to i po vytvoření objednávky zákazníka. S touto změněnou cenou však zákazník nemusí souhlasit a může odstoupit od smlouvy nebo stornovat objednávku. Zákazník bude o této změně neprodleně kontaktován a dokud nebude se změnou ceny souhlasit, nebude mu Zboží zasláno a objednávka bude pozastavena do doby navázání kontaktu se zákazníkem.

na začátek

14. Informace o alternativním řešení sporů

Kupující, který je spotřebitelem, má právo obrátit se na Prodávajícího s žádostí o nápravu (e-mailem na info@myaustria.cz), pokud není spokojen se způsobem, kterým Prodávající vyřešil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva spotřebitele. Pokud tímto způsobem nedojde k vyřešení problému vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

na začátek

15. Recenze

Prodávající poskytuje na Webu přístup k hodnocení zboží provedenému jinými spotřebiteli („recenze“). Prodávající nezjišťuje, zda zákazník před udělením hodnocení daný produkt opravdu zakoupil. Recenze získané výměnou za odměnu jsou označené jako sponzorované nebo placené.

na začátek

 

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Váš tým "Austria Point"

Obchodní podmínky jsou platné od 21. březen 2024 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.
  
V Bratislavě dne 21.03.2024.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze